Melodi.


Ti , tejçon sembim në shpirtin tim
më deh me fjalë me nota muzikore
nga do-ja të si-ja thurën
të thëna e të pathëna fjalë
Ti nën ritmin muzikor
pakuptimsisht të dërgon në të panjohurën mendim
mendim çmendurak apo i trisht
kjo per ty s’ka më rëndësi

Sa keq!
Doja të të takoja
Të të pyesja
24 orë me ty të flisja
Se egër më sillesh
Në Lucifer më dërgon
E me përdallosje në qiell të shtatë po prapë më çon

Të tillë sjellje bëjnë njerëzit
Ti pse kështu ?
Të gjithë të duam
Me hir apo pahir
Je ti balsam i shpirtit njeri


Në çdo gjuhë që ti flet
Ne po prapë të kuptojmë
E përkëdhelur nga të gjithë
Si aureole ngjason melodi
Por të lutem
Si tingujt e Carmina Buranes
Me trishtim mos m’u sill!



 

About ""

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus suscipit, augue quis mattis gravida, est dolor elementum felis, sed vehicula metus quam a mi. Praesent dolor felis, consectetur nec convallis vitae.

Post a Comment

 
Copyright © 2013 Poezi
Distributed By Blogger Themes | Design by FBTemplates | BTT